ELEKTRİKLİ RÜYA

 Dün gece çoğu zaman olduğu gibi yatağa uzanmış, telefonda aşkımla uyuyana kadar laflıyorum, sonra başkomutan aşkoş uykuya dalınca cep telefonumdan sildiğim bi oyun vardı onu tekrar yükleyeyim de hasret gidereyim, parmaklarımın oyuna karşı olan abazalığı biraz dinsin dedim.

Girdim google play'e indirdim oyunu, tabi bu arada saat gece 1:30 falan, benim gözlerim mesaiye kalan işçi gibi küfredip serzenişlerde bulunuyo, "yeter nan ipne kapa şu dükkanı" diyerek zorla kepenk indirmeyi deniyo. Ama yok, ben Lord 1. Admin Panpa durur muyum? tabi ki nayır, gece akvaryum karşısına iç çamaşır reklamı için dergiye poz veren rus mankenin manda versiyonu olarak uzanmış oyunun yüklemeden sonra bir de çıkan güncellemesini beklerken çok sıkıldım. Baktım 150 megabayt var diyo daha, "yok artık joni sins". Ben de o ine dursun,şöyle telefonu baş ucuma koyayım bitince alırım diyip telefon ekranına bön bön bakmaya başladım. O arada ben uyuya kalmışım, telefon ekranı da açık kalmış. Şimdi işin garip, babanormal kısmına gelelim. Çoooook nadiren rüya gören ben, rüya gördüm, gördüğüm rüyayı şekil A da anlatayım.

ŞEKİL A

Rüyamda elimde bi fiş var, salak gibi tutuyorum onu, ne yapacaksam artık dötüme zokacam sanki, öyle özgürlük anıtı heykeli edasıyla fişi tutmuş duruyorum. Sonra babam geliyo, rüyamda bile rahat bırakmıyo adam, hatta rüyamda bile annemle sürekli kavga etme sebepleri olan sigarası ağzında, western filmlerindeki amcalar gibi dudaklarına yan koymuş tüttürüyo ve sigara küllerini odama hunharca döküyo. Neyse, babam yanıma gelince "taksana şu fişi prize" diyo. Ben de "ama bu fişin ucu arızalıydı" falan derken babamın ısrarıyla takma gafletinde bulunuyom. Taktığım gibi prizden bi kıvılcım çıkıyo, yanmaya başlıyo priz, "aha çükü tuttuk" diyip fişi çekelim diyoruz, fişin ucu kopup prizde kalıyo. Sonra elimizdeki kopan kablo alev alıp elektrik saçıyo sağa sola, zannedersin mortal combattaki raiden odamı ziyarete gelmiş o derece. Öyle bi panik hali oluyo ki rüyamda, babam "senin ağzına mıçayım b-k mu vardı bu kabloyu getirdin" diyo, ben ise "aha öleceğiz" paniği ile sağa sola bakıp duruyorum şaşkın şaşkın.

Panikle bi uyanıyorum telefon baş ucumda duruyo (genelde ya çişten ya da alışkanlıktan dolayı alarmdan önce uyanırım fakat bu sefer sağolsun bu elektrik fantazili rüya uyandırdı). "Bakam saat kaç, manda gibi yatmama daha zaman var mı?" diye düşünüp telefonun tuşuna basıyorum tık yok, uyku sersemiyim ya basmadık tuş bırakmadım fortladım, taciz ettim resmen telefonu. Baktım şarj marj bitmiş ölmüş resmen telefon. Sonra dank etti "eneee oyunu indirirken uyuya kalmışım şarjı bitirmiiiiş" diye. O sırada aklıma gördüğüm rüya geldi, be ne la şimdi demeden edemedim.

Şarjım bitmiş, ben elektrikli rüyalar görüyom, sanki evren bana "şşş, la kazara yarattığım adamı, telefona bak telefona, şarjı bitti, kime diyom hoop. Du şimdi ben sana veriyim elektriği de kendine gelirsin..." demiş ve bana bu olayı yaşatmış gibi hissettim. Tişikkirler evren, tişikkirler Tanrım...

Yorumlar

Popüler Yayınlar