CAMI KAPATSANA LAN !

Bi gece bilgisayar başında pinekliyorum, saat 03:30 falan. Uyku sersemliğinden dolayı göz bebeklerim isyanlarda, zorla kepenk kapatmaya çalışıyolar; kırışık Gemlik zeytini gibi olmuşlar artık.

Bende o saatte yanıma aldığım yeşil çayla beraber bilgisayar oyunu oynamakla, çizim yapıp mal mal kikirdemekle meşgulüm. Bu arada ablamla aynı odada kalıyoruz.

Aniden bi ses duydum, bağırmayla karışık ve biraz ürpertili, exorcist havası var seste, sanki cinle aşk yaşayan biri var gibi. "Apooooo camı kapatsanaaaa!" Dedim herhalde ablamın yatağının başındaki cam açıldı, ablamda uyandı bana söylüyo. Arkama hiç bakmadan devam ediyorum bilgisayarla uğraşmaya, sonra daha hiddetli bi ses geldi "Camı kapatsanaaaaaa lannn!"  Bende "ne bağrıyon lan artiz misin? kral mısın len? kimsin oğlum sen?" tribine girip "ben kimin oğluyum biliyo musun?" diyen millet vekili çocuğu edasıyla yine arkamı dönmeden tersleyerek bağırdım "Kapatıcaaaam beeee!"

Aradan 2 dakika falan geçti daha hiddetli bi şekilde yine tekrarladı  "Apo camı kapasanaaaaaaaaaa !!!" fakat bu resmen çığlıktı, yani korku filmlerinin en kral seslerinde bile böyle bi ses efekti yapamazsın. Kabızı olan bi adamı tutup getirsen, bu ses karşısında korkudan z-çmaya başlayabilir. Kendi kendime ergen tribine girip "Ne sürekli tekrarlıyosun lan!" gibisinden kalktım bilgisayar başından, ablamın yatağının ucuna gittim baktım cam kapalı. Anam bi ürperti geldi, acayip bişey, sanki kıllarımın üzerine krem şanti sürmüşler de bi bulldogg'a yalatıyolarmış hissi. Cam zaten kapalı bu süzme bana neden camı kapat diye bağırıp duruyo diye karanlık odada ayakta dikilirken birden yine grammerine zıçtığmın o cümlesi yüksek bi sesle çıkıverdi ablamın ağzından "Camı kapasanaaaaaaa Apoooooo!!!"

Doğruca ablamın yanına gittim, "ne kapaması lan, cam zaten kapalı maloz" demek için. Anam bi baktım süzme uyuyo. Uyanık falan değil, uykusunda artık ne görüyosa Allah'ın kekosu, camı kapatsana diye bağırıp duruyo bana ismimle. Lan hafif bi tırsma geldi, dedim acaba kutsal damacana filmindeki gibi mutfaktan damacanayı alıp gelsem de üstüne su mu atsam, belki düzelir. Yada damacanayla kafasına falan mı vursam uykuda... Ben böyle düşünceler içindeyken ablam yine garip garip mırıldanıp esrarengiz sesler çıkartmaya başlayınca, tırsıntıyla karışık bi sinirlenme geldi, yanağına orta dereceli bi tokat sallayıp "Şşşş uyan lan yeter" dedim. Baktım tam uyanmıyo ellerinden falan sürükleyip yatakta bunu bi güzel yamulttum, belden üstü yatakta, kafası halının üzerinde :)

Sonra az daha sallayınca gözlerini yarım açıp "Ne var?" dedi, "nasıl ne var?, 2 saattir mal mal bağırıyosun camı kapasana Abdullah falan diye" dedim. "Ne camı yeaaa salak !" diyip geri yattı ya laaan...  Anaaaa... Vay babanın şarap çanağı... Yaşadığım ufak halli tırsıntı ve içine turp suyu sıkılmış geceyle öyle kalakaldım ortada.

Yorumlar

Popüler Yayınlar